بازیهایی که دیدم:

ایران-مراکش

پرتقال-اسپانیا

آلمان-مکزیک

 

تو برنامه عادل فردوسی پور که پیش بینی مسابقه هارو داره هر ۳ تای بازی بالارو اشتباه پیش بینی کردم.

بازی ایران مراکش رو صفر صفر پیش بینی کردم.

بازی اسپانیا پرتقال رو ۲ بر ۱ اسپانیا پیش بینی کردم.

بازی آلمان مکزیک رو ۲ بر ۰ آلمانی پیش بینی کردم.

قشنگ ۴ یا ۵ سال بود بازی کامل از ایران ندیده بودم.حتی ایران آرژانتینم ،آخراش رو دیدم چون سرکار بودم.

۲۰ دقیقه‌ اول ایران مراکش رو که دیدم گفتم ایران قطعا می بازه٬ولی در کل مراکش خیلی قوی بود.تیم خوبی بودن بخصوص نیمه اول.

 

امسال اسپانیا هم تیم‌خوبی داره، بودن ایسکو خیلی خوبه ...

آلمان با اینکه باخت بازی اول ولی بازم میگم بهترین تیم جام هستش...بعدش اسپانیا...

 

تو بازی اسپانیا پرتقال ، هر وقت که هر ۲ تیم گل میزدن من خوشحالی میکردم:|

 

تا الان امتیازم تو مسابقه پیش بینی۴۷ هستش :|